Tuesday, April 3, 2007

Ich bin ein latskalle

Alltså det här med att inte gå på några pass (i och med att jag inte har något kort) funkar inte speciellt bra. Jag kan inte springa varje dag då mina fötter är kinkigare än en bortskämd unge. Dessutom är jag lat och har svårt att komma iväg (dagens understatement?) Och jag går eller cyklar inte heller. Jag bara sitter hemma och blir trött och seg för att jag inte tränar. Nån som har tränat på korpen och har åsikter om hur det är? Som kanske vill haka på? Eller någon som är på att springa med mig? Jag behöver en spark i röven just nu. Bitte, ge mig.

4 comments:

Katarina Bildström said...

Hm, som tillägg så kan jag, som har instant tillgång till Kattis träningschema, påpeka att Kattis aktiverat sig i över 52 (FEMTIOTVÅ!!) timmar de senaste trettio dagarna. Och vad gör hon? VAD GÖR HON?!? GNÄLLER?!?!

Nej, jag tycker du ska vara superstolt över att du är en så enveten pigg motionsfanatiker!

BASTA!

Sassi said...

Fått Baleusmail???

eline said...

En tjej på mitt gym bytte från Korpen, hörde dock ingen mer konkret anledning än "Det var dåligt". Vi brukar spela badminton där och duscharna är ohyggligt äckliga.

Kattis said...

katarina: ja det är ju sant. Tänkte inte på det :) Fast det är ju de senaste veckorna jag varit så slö. Skillnaden är så markant liksom och jag känner mig totalt energilös.

sassi: japp

eline: det låter ju illavarslande.