Monday, April 23, 2007

Köp en bok idag

Förbannade vare mina bihålor. Jag kan känna min puls i tandköttet och tänderna känns som de växer. Vandrar vi uppåt så är bihålorna i pannan en storlek större än vad som behövs.
Jag blir galen. Jag vill träna! Nu måste jag i stället gå till mötet jag ska på eftersom det är mer ansträngande att cykla. Värdelöst.

Nu ska jag gå och skölja näsan med saltvatten. Jag hoppas att det hjälper.
Igår kväll när jag gjorde det var det totalt stopp i höger näsborre. När jag hällde vatten i vänster rann vattnet inte över och ut på höger sida som det är tänkt. Nej i stället kom det ut genom tårkanalerna. På riktigt! Jag grät inte utan vattnet kom verkligen dit. Det är ju helt galet!

Idag är det världsbokdagen. Jag vill läsa Jordan. Jag nördade igår och upptäckte att det enligt planen bara är en bok kvar att skriva för honom. Det finns massor med böcker på svenska som jag inte har, men nu är inte rätta läget att införskaffa dem. Elände.

1 comment:

Anonymous said...

Men fyyy nu får du snart gå till läkarn och få medicin!