Monday, April 2, 2007

Da fest

Festen i lördags blev tipptopp. Mina specialdrinkar som följde temat blev skitgoda, musiken var jättebra och likaså allt folk som kom. Ute på lokal fick vi se en klassisk Pagrotsky-dans (ni vet när Foppa tog tag i hans händer och stack upp hans armar i luften en i taget när de firade OS-guldet). Hade jag inte varit så lat att jag inte knäppte kort hade ni fått se bilder på eländet. Dvs skålarna med russin, choklad, oliver, svarta vingummin och lakrits och givetvis drinken. Allt i den vackra temafärgen svart (med lite god vilja) Men som sagt...jag är en lat jävel. Kanske hade jag till och med lagt ut en bild på min kjol (den så kallade rumpkjolen) som hindrade mig från att avlida av värmeslag på dansgolvet.
Vad jag däremot inte skulle lägga ut en bild på är den berömda köttfärstån. Dvs tån som ser ut som köttfärs. Jag kan dock glädja alla med att jag opererade igår och lyckades pressa ut allt var ur blåsan och nu är tån inte längre röd utan bara lite rosa. Man kan också komma åt den utan att jag svimmar och nu kan jag äntligen gå utan att halta. Jag hann dock begrunda en karriär som pirat. Jag skulle nog bli en bra pirat. Jag är väldigt bra på att sjunga om rom och låta som jag är aspackad. Kanske ska jag satsa på en sån karriär i stället?
Tack alla som kom på festen. Hoppas vi kan göra det snart igen, för jag fick verkligen inte dansa tillräckligt!

3 comments:

Saga said...

Ojdå, låter som en riktig brakfest med köttfärstå och allt ;) Men lite hemmakirurgi råder bot på det mesta (utom en envis jävla influensa verkar det som)...

Anonymous said...

Ja tack själv :D Du var en kanon värdinna! Vi får väl dansa i påsk då.....och ingen Pagrotsky-dans :)

Anonymous said...

Ja det var riktigt kul :-)