Tuesday, May 22, 2007

Dream on

Hjärnan fortsätter gå på högvarv på nätterna. I natt var det mina barndomsvänner som som alla gaddade ihop sig och klagade på allt gällande mig. Jag blev vrång och kände mig utstött.
Kära hjärna vad är poängen med detta? Är det för att jag är stressad inför redovisningen och efterföljande arbetslöshet? Jag har ju en egenhet att vara mer stressad än jag vet om. Som att helt plötsligt få problem med min järnmage som kan hantera allt annars. Eller inte kunna somna på en månad.
Då måste det ju vara att föredra dessa, faktiskt ganska smärtsamma, drömmar.

2 comments:

Überkloker said...

Mysko nog spökade du i mina drömmar inatt, i min mobiltelefon. Jag drömde att jag rätt som det var fick en massa sms från någon Kattis, som var hur pratglad som helst och jag fattade inte alls vem du var förrän du påminde mig om bloggen. Snacka om att hjärnan kopplar ihop enstaka pusselbitar här och där och gör mysko drömmar.

Kattis said...

Babydog: Haha det är nog för att jag glatt kommenterat i din bogg utan att alls känna dig :)