Sunday, May 6, 2007

Snart är det dax

Nu börjar det dra ihop sig. Om mindre än en vecka är det dags att springa 21 km. Har jag löptränat mycket? Haha. I wish!
Nej det blir till att köra på kondis, vilja och glädje. Är ni i göteborg får ni hemskt gärna gå dit och peppa. Jag applåderar glatt tillbaka.
Nu är det dock dags att hoppa i säng. 12 timmar i supertjejskorna samt festande till 5 på morgonen tär på en Kattis. Jag är ju ingen ungdom längre.
Förresten, inte ens öm i fötterna av supertjejskorna. Det är nästan i nobelprisklass!

3 comments:

Anonymous said...

Snart är du gammal och grå! (Åhh gråååååååå)

qylva said...

när åker ni till GBG? måste uppdatera minnet på när jag ska vara kattvakt :)

Katarina Bildström said...

Lycka till! Jag har en känsla av att du kommer att göra ett bra lopp. :)