Thursday, May 24, 2007

Jag är en sån rolig flickvän

Käre okontaktbare pojkvän! Nu försöker jag via mail då du inte är uppe på icq eller svarar i din telefon.
Jag har idag fått svar på frågan till mitt arbete och enligt dem slutar jag 07.00 på lördag morgon. Detta skulle innebära att jag kan ta mig till X och jubileumsfesten. När är dock en fråga som det är svårt att finna svaret på. Måste jag använda mig av buss är jag i Y stad först 12.30. Lyckas jag i stället med konststycket att åka automobil kommer jag vara i Y ca 9.30.
Säkerligen mycket utpumpad efter hårt arbete.

Hur som haver tänkte jag bara meddela dig denna glada nyhet, trots din hängivna isolation på arbetsplatsen.

Eder Kattis

3 comments:

Anonymous said...

Kul kul kul...
Minns du hyrbilen i helgen?
Du o Pär pekade på den. Den va ganska billig.
Húr ska ni bo? Det var inte öppet där inne i stan. Närmsta låg några km bort. Tältar ni, hyr stuga (kunde man också göra där), hotell, hur gör ni???

Katarina Bildström said...

Kan du inte i stället bara ligga i soffan och bli matad med praliner? Det låter enklare...

Kattis said...

katarina: jaaaaa ställer du upp och gör det?