Thursday, May 10, 2007

Mycket nu

Strax bär det iväg ner till Göteborg. Osiris har lärt sig att se när vi är på språng och ligger i garderoben och jamar eländigt när man tar honom. Han har tydligen inte lärt sig att se på mina kläder än om det är dags att åka eller inte. Jag glider nämligen (så klart!) runt i mysbyxor just nu. Grå slipper dock följa med ner.
Själv har jag så mycket att göra (apskola) så jag minsann få se till att få endel gjort på tåget. Men i morgon och i helgen tänker jag minsann vara ledig.
Jag tror att jag har läget under kontroll nu i alla fall. De som ville få mina tider messade till sig har fått information om det, vaselin, klocka, sportstrumpor och övriga viktiga grejer ligger nerpackade.
Nu håller jag tummarna för att det inte regnar men är kanske mellan 10 och 17 grader när jag springer och sen kan det få spricka upp. Håll tummarna för mig!
Men fan vad kul jag ska ha!

8 comments:

Anonymous said...

Lycka till nu! Du kommer att fixa det galant och du, jag är INTE avundsjuk. Löptränade igår, sprang nog nästan 200 m bra för en som inte kan springa. ;-)

Kattis said...

Åh jag är imponerad! Du som har varit så anti löpning. Breee gjort!

Katarina Bildström said...

Åh, vad spännande! Jag håller tummarna!!

qylva said...

my fingers are crossed :)

Anonymous said...

Go Kattis, Go Kattis, Go Kattis!!!

Anonymous said...

Lycka till! Jag är imponerad över att du springer, själv har jag nöjt mig med att kolla på varvet när jag bodde i Götet.

Katarina Bildström said...

Nå?!? Hur gick det?!?!? :D

Katarina Bildström said...

Åh, jag gillar Internet. Jag kunde slå upp din prestation där... *ler belåtet*

GRATULERAR