Wednesday, May 16, 2007

Kattis+tåg=sant

Utbildning idag inför industrisaneringsjobbet. Dödstråkigt men hey, jag tjänade pengar. Dagen avslutades (tack och lov, det är bara jag som kan svälta ihjäl på 4 timmar) med ett prov på 27 frågor. Alla rätt så klart. Jag hade kunnat blir godkänd på provet utan den där utbildningen (ni med). Ja jag har duktig flicka komplex. Och ja "läraren" sa på allvar att det alltid är tjejerna som har alla rätt när han rättade mitt prov. Inte konstigt att tjejer får det berömda komplexet.

Ikväll flängs det ner till fältstudiekamraterna och så sover jag ytterligare en natt (eller möjligtvis två nätter) på en soffa.

Jag tänker anmäla mig till något mer lopp (jag är allvarlig med löpnörderiet!) men har beslutsångest över vilket. Lidingöloppet...försöka hela, halva eller tjejvarianten?
StEriksloppet?
Äh jag vet inte. Jag vill ha semester och läsa i sängen.

3 comments:

Anonymous said...

Tjej-lidingöloppet!!!! Jag vill ha sällskap :(

qylva said...

Jag har spenderat min eftermiddaf med att just läsa i sängen.
Det är verkligen en fantastisk njutning

Saga said...

Tänkte bara meddela att jag stoppar in en länk till din blogg i min egen :)