Thursday, May 3, 2007

Kattis vill ha bil!

Jag har länge suktat efter en bil. Och nu, bara jag lyckas skaffa mig ett jobb, börjar det bli dags. Ett litet problem dock. Vad jag kan om bilar tar ungefär en nano(åh kattisnano!)sekund att räkna upp. Inte heller har jag några begrepp om vad jag vill ha för bil. Jo jag vet att jag vill ha en liten söt bil. Jag tänker inte köpa en ful bil. Vad är en liten söt bil då? Tja det är lite olika. Ford fiesta är till exempel söt. En billig, söt bil, det ska väl gå att hitta?


Kolla vilken söt! Ford fiesta come to mama!


Så fick jag svaret på drogtestet också. Negativt. Woho jag har inte knarkat, vilken tur!

Förresten så blir jag alldeles uppjagad av att ha Bale här på sidan. Varje gång han "kommer in i bild" blir det en liten luftkipp.
Jag, fjortis? Jag förstår inte alls vad ni menar!

5 comments:

Anonymous said...

Den e söt men visst är det svårt att köpa bil. Ibland har man tur och ibland inte. Nemo har visat sig, ja, han heter så, vara en toppenbuss. Går fint är snäll och mysig. Men sånt mkan man inte veta innan.
Kattis har inte drogat, chokerande läsning...

Anonymous said...

Hur blir det heölgen den 2:a, vet du nåt mer?

Kattis said...

Nemo var ett jättefint namn! Med största sannolikhet jobbar jag :/

Katarina Bildström said...

Du... hänger du med på Gävle halvmarathon på söndag? Jag funderar på att springa, det kostar 200 kr... :)

Kattis said...

Katarina: Jag skulle gäran men jag är bortrest i helgen så tyvärr :/