Tuesday, May 15, 2007

Tur att jag alltid vill cykla på trean

Mina cykelväxlar gick sönder idag. Jag flög i asfalten och svor. Piooooong sa det. Dessutom har jag lyckats med konststycket att få ett skavsår på armen. Tänk brännmärken som man får av att hasa ner för rep. Ajaj säger jag när jag kommer åt det.
Men, jag är positiv ändå! För har jag en jefla tur händer det nåt bra snart.
Inte jinxa nu genom att hoppas för mycket. Var lite nonchalant och kall för en gång skull i ditt gudsförgätna liv. Kom igen. Work with me here!

4 comments:

Katarina Bildström said...

Va?! Jobb på G??

qylva said...

(svara här på inlägget du skrev hos mig)
Ja jag tänkte jag skulle höra av mej till dej :)
Är ni nå fika sugna? jag vill fiika i helgen. Äta nåt sockrigt ;)
Åhh nu har jag varit och hämtat tårtdekorationen, du måste se den den är helt wunderbar :)

Kattis said...

qylva: Ja! Jag kan ringa när jag vaknar. Så kan vi bestämma då. Så får man sova ut lite.

qylva said...

Ja men helst! sova är da shit :D