Tuesday, May 1, 2007

Ett helt inlägg till Ben & Jerrys

Jag vet inte om jag skrev någon gång att vi hittade Ben & Jerrys, på affären där vi letade förut. Det gjorde vi i alla fall. Hej Jag heter Kattis och är blind.
i vilket fall som helst är jag nu beredd att lägga hela studielånet på denna delikatess. Yummie säger jag bara. Detta leder dock till en intressekonflikt (förutom den att jag som student inte borde köpa glass för 50 kr för en halvliter).
En kattisdel vill ligga i soffan, äta glass och kolla på film och absolut inte göra något annat. Möjligtvis äta skorpor. Inte mat.
Den andra kattisdelen skriker att jag kommer bli tjock, att Göteborgsvarvet är snart och att jag med denna hybris inte ens kommer ta mig runt (misär!). Hon vill träna, helst hela tiden och bara äta supernyttigt!

De går inte speciellt bra ihop.

Till råga på allt tvättar vi idag. Tvätta är sjukt tråkigt. Och jobbigt. Jobbigt tråkigt.

1 comment:

Anonymous said...

Köp en pulsklocka till den supernyttiga-träningsnarkoman-kattisdelen så ska du se att hon får övertaget!!