Wednesday, August 29, 2007

Denna dag, inte ett liv

I natt drömde jag att jag fick pengar på något sätt. Jag vet inte om det var lön eller vad det kan ha varit. I alla fall blev jag så glad så, glad och så köpte jag mig en mountainbike och cyklade i skogen med den. Så skulle jag göra på riktigt också. Jag vill
nämligen börja med triathlon.

Nu känner jag mig i stället helt nere. Mycket som var snopet på friidrotten idag. Ingen energi. Inga jobb. Inte ens en jävla intervju. Däremot en himla massa räkningar och vips: en Kattis som vill ja...ingenting.
Bläääääääää

3 comments:

Anonymous said...

En dag som denna finns de ingen glädje! Min nya kurs är svinsvår, plus att jag har en omtenta på lördag. Jag grät med Sanna och sprang skitdåligt, vilken värdelös dag!

Kattis said...

jag grät också. Pissdag.

Katarina Bildström said...

Min mountainbike BONK står, alla vardagar, mellan klockan 08.00-16.15 utanför Kriminalvården och bara längtar efter att få komma ut, så det är bara att knalla upp till mig och låna nyklarna så kan du börja träna mpuntainbike i skogen redan nu. OBS! Hjälmtvång, du måste låna min hjälm.