Sunday, August 19, 2007

Oiiii

Jag har precis kommit hem från ett träningspass (ki-box) och är fylld med energi. Jag är skitnöjd med veckan som gått ur träningsväg och tycker den har varit helt ok i övrigt. Jag är fast besluten att inte börja negga utan ska verkligen tänka att det löser sig. Allt kommer bli bra.

åh nu ska jag äta världens bästa vegetariska lasagne som vi gjorde igår. Supergod! Sen har jag både lyxchoklad och tårta att äta. Jag har film att se och en bok att läsa.

Livet är bra helt enkelt!

Och så här sprudlande glad blir man av ett bra träningspass. Inom löpning kallas det runners high. Jag kallar det bara jävligt kul att träna.

3 comments:

Saga said...

Allvarligt, är det bara jag som är helt död efter träning? "fylld med energi"... *skakar misstroget på huvudet*

Kattis said...

Saga: Haha klart man är död efteråt. Men det är ju bara en stund (som är olika lång beroende på hur mycket man tofg ut sig). Sen beror det även lite på vad man tränar. Simning tex gör att jag känner mig matt och varm i hela kroppen medans jag ofta blir mycket energirik efter ett konditionskrävande pass.

Katarina Bildström said...

Ja, äter man rätt och tar ett konditionspass (som inte är simning) så borde man vara pigg en stund efteråt. Är du inte det, saga, så kanske du tränar för hårt alternativt äter för dåligt... *tipsar*