Saturday, August 11, 2007

Tillbaka på spåret

Mitt sockermoster är gött till absurda nivåer. Jag antar att det kommer att bli hårt att svälta ner det igen men svältas, det ska det. Fram med götta-substitut som smoothies, fruktsallad och enstaka rutor med lyxchoklad. Alla lägger på sig ibland och det är ok att jag har gjort det nu. Men jag trivs inte med det och därför ska jag ändra på saken. Tur att jag har plockat ca 5 liter (duktig Kattis!) hallon som jag nu kan använda i mina utmärkta smoothies. För övrigt har jag även plockat Rölleka och tillverkat mitt förkylningste (mycket avancerat. Torkad Rölleka).
Nu är jag taggad för att börja träna igen. Träna, söka jobb och göra nyttiga saker i köket.

Och framför allt bli av med den där hemska lilla ångesklumpen som ligger i magen och pyser.

2 comments:

Katarina Bildström said...

Haha, hur tjock kan man igentligen BLI på ett par veckor? Ser du någon skillnad på vågen eller känner du dig bara allmänt plufsig? :)

Kattis said...

Ett par veckor? Min träning har varit dödens sen i våras typ :P Jag ser skillnad på magen.