Monday, August 13, 2007

Mucho måndag

Idag har jag varit duktig. Jag har sökt två jobb. Inget av dem vill jag desperat ha men ändå, det är bra att söka. Dessutom har jag ringt min a-kassa och fått reda på att jag får beslut om ca 2 veckor. Fantastiskt. Jag har även gjort müsli, bakat bröd, läst, gått på ett spinningpass (herre min je vad jag svettades), duschat och lagat mat. Perfekt.
Nu tittar jag på CSI och är vrång att Grissom har försvunnit. Så har de ersatt honom med nån lodis som ska påminna om honom. Bah! säger kattis.

Och imorn är det aerobic med min favoritledare. Ni vet hon som jag är lite förälskad i. Jei!

2 comments:

Anonymous said...

Breeee gjort!!

Katarina Bildström said...

Kul! Hoppas du får napp på något av jobben!

Hade du någon plan på vilken sträcka vi ska springa i morgon? Jag sprang 15 km igår så jag är lite osäker på om jag "håller" om vi springer en mil. :S Men det beror ju lite på vilket tempo man tar...