Monday, August 20, 2007

Uäck

Föreställ dig detta:
Det kliar på hakan. Ganska mycket. det kliar faktiskt väldigt mycket på hakan. Du går till spegeln för att kolla var det är som kliar och ser några klumpar. Det ser ut som små finnar. Du går närmare spegeln...och upptäcker att de rör sig.
Äcklad börjar du trycka på en klump och ut kommer en liten, vit mask. Du känner hur magen drar ihop sig men tänker att du måste fortsätta nu. Du klämmer och klämmer och får ut mask på mask. Det är bara det att på slutet är de inte små 4 mm maskar längre. Nej då är det maskar som du kan ta tag i med fingrarna och långsamt dra ut som är 10 cm långa.

Det drömde jag i natt.

Sen vaknade jag och hade mensvärk. Men jag kan kanske springa och köpa mig lite Libressebindor.

Design edition. Gör det lite roligare att ha mens.

Varför inte Design edition gasbinda: Gör det lite roligare att vara brännskadad.

Eller Design Edition tandläkarhandske: Gör det lite roligare att bli pillad i munnen och sedan betala multum för det.

3 comments:

Anonymous said...

Jag skulle förmodligen vakna av att jag spydde. 10cm långa maskar... bläääää... vad äckligt!!!
Jag har ju maskfobi.

Nu ska jag fortsätta äta min lunch :P

Katarina Bildström said...

AHh! Tack för komplimangen! Jag har förresten kollat uppdateringarna, och upptäckt att jag klättrat till 19:de placeringen, under senaste uppdateringen! Supercoolt!!!

Anonymous said...

Fyfan. Nu kom jag och tänka på att jag ska till tandläkare om ett par veckor. Dags för lite smärtor, och sedan får man höra vad dålig man är på att borsta, trots att man inte har hål.

För att sedan betala en massa för det! Martyr som man är!