Tuesday, August 7, 2007

Sooool.

Jag lever lyxliv i solen. När jag vaknar kliver jag upp och lägger mig och solar (noggrant insmord i solskyddsfaktor så klart. Färgen "nyuppflutet lik" är ingen man bara ändrar sådär.), läser och åker sedan och badar. På kvällen plockar jag hallon. Jag älskar hallon. Hallon är ett lyxigt bär som är lätt att plocka. Till skillnad mot blåbär som kräver mycket slit. Blåbär är ett så kallat underklassbär (jämför tex med Björnbär som är ett klart överklassbär). Allt är tipptopp om man bortser från bihålorna från helvetet. Men ska jag vara ärlig blir de faktiskt långsamt bättre de med. Så man kan ha de betydligt värre än jag har...faktiskt.

3 comments:

Katarina Bildström said...

Mm. Det låter skönt, det där. Hoppas det blir fortsatt sol!

Sassi said...

Jag jobbar. Också tipptopp ;)

Anonymous said...

hallåååå du har väl inte gått och dött. Saknar dina uppdateringar. Vad händer???