Thursday, January 4, 2007

Ibland är jag bra.

Jag är så bra. Nyss insåg jag att jag faktiskt fick VG på statistiktentan. Jag fick VG utan att bry mig om att köpa boken, utan att ens öppna boken.
Utan att ha läst NÅGON statistikbok. Jag klarade mig på sunt bonnförnuft och gymnasiematten. Det är faktiskt bra gjort.

Idag lämnades uppsatsen in också. Vi gick till skolan, för det kan ju faktiskt vara halt ute nu trots att det är 9 grader. Nej precis. Ni som känner mig vet ju att jag cyklar även i 25 grader minus och far omkring som en vettvilling och drar alltså den korrekta slutsatsen att det inte var jag som ville gå.
Skitsamma. Jag är nu uppsatslös och lycklig i några timmar. Snart ska jag till Göteborg och på måndag börjar gratisveckan som sedan följas av gratispass hela våren.
Nu känns det bra. Typ allt.

3 comments:

Anonymous said...

Tack för länken, du är länkad hos mig nu också.

Du har inte lust att ändra den dock från www.bjornolsson.se//mono/ till bara "/mono/"? Alltså, ta bara bort ett "/" innan "mono".

Nu ska jag äta micrad spaghetti och köttfärssås och krama Osiris lite som ligger och sover i soffan.

Anonymous said...

Gratisveckor? Vad är det för fusk?! Grattis till ditt VG förresten. :)

Kattis said...

tilda: gratisveckor som i att man får träna gratis i två veckor på ställer där jag tränar. Underbart ju, gratis är gott!