Monday, January 8, 2007

Är han en kastrat?

Pojkväns bror tittar bekymrat på mig när är var ute på Ölhallen 7:an och frågar om jag har gått ner i vikt.
-Eh jag har faktiskt gått upp lite nu över jul. (Damn allt godis och ingen träning!) Fast ja, sen du såg mig kan det ju hända. Jag vet inte riktigt...
Han tittar på mig med stora ögon och dunkar mig sedan skrattande i ryggen och säger att allt klär mig. För att liksom släta över om jag tog illa upp.
Det är lustigt för här går jag och surar över att jag gått upp och han verkar tro att jag är anorektisk.

Nu ska jag däremot detoxa. Ingen alkohol på ett tag! Däremot är jag sjukt sugen på att dansa (är jag någonsin inte det?). Jag skulle släpa med människor som tycker att jag är tråkig ut på dansgolvet.

Är Justin kastrerad eller varför sjunger han så sjukt ljust?

3 comments:

Sassi said...

Dansa ja. Jag blev grymt sugen på det i helgen när jag såg Saturday night fever. jag skulle vilja dra på mig kläder från 70-talet och åka tillbaka i tiden.

Kattis said...

Sassi: du såg inte konserten? (jag tänker inte ens säga vilken konsert, jag säger bara konserten som sändes i julas). När de mixat ihop discoinferno med Music...åh dear lord!

Anonymous said...

Man kan sjunga ljust ändå om man är man, och på olika sätt tillochmed. Falsett eller countertenor.