Tuesday, January 30, 2007

Nu kör vi hårt

Intervju nummer två på torsdag 8.30. Det känns som det viktigaste är att få dem att förstå att jag kan klara skola och jobb samtidigt. Fan, jag har gjort det förr och kan göra det igen. Jag kommer antagligen bli tråkig som en gnu och inte hinna träna ett endaste nå, men oj vad det skulle vara värt det. Jag far omkring som ett torrt skinn nu för att hinna plocka ihop allt, träna, duscha, hoppa på tåget. Jag är alltså väldigt flexibel! Och oj vad jag åker tåg.

2 comments:

Anonymous said...

Waazaaaaaaa! Kör hårt! Hoo Haa

Katarina Bildström said...

Ta deras oro över hur du ska fixa det på allvar. Det är verkligen tungt att jobba och plugga samtidigt, om du har chansen och ekonomiskt klarar att plugga först och jobba sedan, så rekomenderar jag att du gör det.

Kasta prestationskraften åt sidan, att vara ny på en arbetsplats TAR ENERGI!! (Givetvis vet jag att du skulle klara det, du är ju en sådan där tjurskalle som klarar precis allt du tar dig för, och du har verkligen spöat mig på piggelino... men tänk på priset du betalar av heltidsjobb & heltidsstudier...)

Ta hand om dig!