Wednesday, January 3, 2007

Nähe

Det blev minsann inte alls något biobesök på The Prestige. För det är inte SF som visar den. Det är Astoria. Och trots att SF äger Astoria får jag inte använda mina biobiljetter där.
Man kan säga att jag är förtretad. Det kan man faktiskt.
Nu har jag bestämt mig för att gå på Rocky i stället. På riktigt, jag lovar.

I övrigt lider jag av Postledighetsdepression. Här är man van vid massa människor omkring sig och göra vad man vill och så ska man plötsligt sitta i en barack och skriva uppsats. Jag saknar syster och hälft och känner mig som en dramaqueen waiting to happen. Kanske är det för att jag inte tränar just nu...

2 comments:

Anonymous said...

Jag snokar minsann in på din sida på piggelino då och då, och jag tycker det verkar som du håller igång ganska bra. Det kanske inte är avsaknad av träning utan ren och skär insikt om att det är förjävla tråkigt med uppsatsskrivande, ibland? ;)
/mania

Kattis said...

dopamania: Det är mycket möjligt. Men det tragiska faktumet just nu är att jag inte har ett träningskort än. Jag väntar på gratisveckorna som börjar på måndag. *snål*