Wednesday, January 24, 2007

No more silverfish!

Lyckan är total! Baracken är uppsagd och 31 mars vinkar jag farväl till silverfiskarna. Jag kommer inte sakna sällskapet. Däremot kommer jag sakna elljusspåret som ligger ca 7 minuters promenad härifrån. Jag har inte direkt något bra ställe att springa på i andra staden. Elände.

För att trösta alla som hade fel på påståendena och nu sitter och gråter ögonen ur sig (jag vet att det är svårt, men ni måste släppa och gå vidare nu) kan jag säga att även pojkvän hade det. Flera gånger. Och om inte han får saken rätt, hur ska då ni kunna det...

4 comments:

Anonymous said...

Jag känner mig eländig för att jag inte hann gissa.....jag blir så seg med allt internetande när Ben är här. *skäms*

Kattis said...

Men vad skulle du ha gissa på då? Ärligt!

Anonymous said...

Det är inget fel i att vara boknörd!! ;-) Jag har Jordan på svenska, men håller på att köpa serien på engelska till min far, som nog är ett ännu större fan än jag. Han susar runt på internetsajter (dragonmount m fl) ibland och läser mer om serien.

Anonymous said...

Jag skulle nog gissat på trosorna tror jag.