Monday, January 22, 2007

Vilken var det då?

Det är nummer 4 som är falsk. Jag äger 5 par tofflor och det är faktiskt lite mindre än hälften av alla skor jag äger. Tjejpoäng!
Angående nr 1: man är inte smart i gymnasiet säger jag bara.
Angående nr 2: jag säger bara word Katarina! Svamp är bara hett i mat.
Angående nr 3: apan skulle kolla om jag hade trosor under klänningen. Jag borde ha spöat honom! Fast ännu mer tjejpoäng!
Angående nr 5: flera gånger faktiskt. Fast bara kortare stunder. Jo och jobbet har jag också sovit på.

3 comments:

Katarina Bildström said...

Du ljuger. Jag tror fortfarande alternativ 3 är lögnen! *slår armarna i kors och vänder mig demonstrativt bort*

Anonymous said...

Ha! Jag hade rätt! :-)

Kattis said...

Katarina: Jag har givetvis vittnen som kan bekräfta. Det är bara att inse...jag är en fjolla!

Linda: Ja det hade du sannerligen! och bara du gissade rätt. All ära till dig!