Sunday, January 21, 2007

Äntligen kom snön

Efter mycket ältande bestämde jag mig till slut för att det är värt att betala 520 kr för att kunna träna bra mycket mer kommande 10 veckor. Mer än att kämpa sig iväg på ett eller max två pass i veckan. Gud så bra. Nu blir jag alldeles lycklig när jag tänker på hur mycket roliga pass jag kan gå på. Jag ska ha låtsassvärd och stepa och aerobica. GV here I come!

Och denna snö som har kommit! Plötsligt känns allt rent och fräscht! Jag traskar (som vanligt, marscherar i rask takt så ingen annan vill gå med mig) omkring ute med rosiga kinder, tindrande ögon och fantiserar om när jag kan köpa slalomutrustning och långfärdsskridskor!
Åh vad jag ska utflykta då! Det bästa med utflykter? Fikat så klart! Fika är ett underbart koncept!

Dessutom har jag lyxat i helgen och köpte choklad för 94 kr. Hur mycket choklad det gav? 175 g. Äh jag är rik. *hostar och sneglar upp i taket*

Ingen mer som vågar sig på en gissning? Kom igen nu!

No comments: