Monday, August 25, 2008

Bara en vecka kvar!

Vilken vecka jag har framför mig. Sista veckan på jobbet och det är full rulle ända in i mål. Min sista dag avslutar jag till exempel med att intervjua sökande till min tjänst. Att jag på måndag ska traska iväg (i stället för att åka tåg!) till en helt ny arbetsplats känns helt overkligt!
Men veckan ut sliter jag på. Det är dessutom sista veckan på hård hårdmånaden som jag nu är stensäker på att klara.
Inget götta på 4 veckor. Förstår ni hur stort det är för mig? Jag är sjukt stolt över mig själv! Och på söndag är det tjejmilen. Då ska de små Kattisbenen trumma fram och förhoppningsvis föra mig fram till en riktigt bra tid.

Att OS är slut och att det dröjer fyra år till nästa gång försöker jag att inte tänka på. Jag försöker låtsas om avslutningen som jag grät en skvätt till igår bara var en dröm och att det visst finns idrott på högsta nivå att följa så gott som hela tiden.

Så här ser veckoplaneringen ut:
Måndag: Jobbar till 16. Byter om på tåget och springer till träningen som börjar 18. Försöka baka till fikabjudningen på onsdag.
Tisdag: Jobbar till 17.30 Middag med jobbet. Sover borta.
Onsdag: Jobbar till 16. Bjuder på fika på jobbet. Springer intervaller. Tvättid 19-22
Torsdag: Jobbar till ca 17.30 Avslutningssamtal med chefen. Sover borta.
Fredag: Jobbar till 16. Intervjuer hela dagen. Åker till syster 20.
Lördag: Fika!
Söndag: Tjejmilen!

No comments: