Monday, August 11, 2008

Tänk att vara så vacker och behöva ha så fula kläder

Det finns något som heter strumpor att använda som skydd till sina i-pods och Iphones. Jag tror inte att den här räknas som det.
Kanske är dags att skaffa ett fashigare skydd till KattisIphone?

KattisIphone förtjänar bättre. Därför har jag nu beställt en sån här.
Tyvärr var de slutsålda just nu så jag får väl dras med strumpan ett tag tills det fina levereras. Om det sitter någon annan där ute och funderar på att beställa en råder jag dig att beställa en från Senas hemsida. Jag sparar ca 270 kr på det.

Nu har jag klarat av första veckan med hård Hårdmånad också. Helgen var lite jobbig bitvis men I’m still in the game. ”Bara” tre veckor kvar. Lätt som en plätt…eh.

3 comments:

Sassi said...

Tre veckor kvar... de fixar du för du är så duktig :)
Håller på dig!

qylva said...

Det är klart du klarar hård hårdmånaden! Vore det inte svårt så vore det juh ingen utmaning.
Yo go girrl

qylva said...

Nu får du dessutom sällskap, fast inte en hel månad. Jag kör på tills helgen v.35 då är det bröllop med tårta och då kommer jag inte kunna hålla mig från göttat :D