Sunday, August 3, 2008

No more semester

Imorgon börjar jag jobba igen. Det känns lite tungt samtidigt som det känns bra att få struktur i tillvaron igen. Givetvis kommer jag att sakna att kunna läsa till 3 på natten (som jag gjorde i natt) och jag kommer antagligen att vara sjukt trött första dagen eftersom jag inte kommer att kunna somna i tid. Men denna gränslösa tillvaro är bara bra för mig ett tag. Jag längtar ihjäl mig efter ett redigt boxpass. För att inte tala om lite hederlig aerobic eller step. Jag vill få träna och samtidigt jobba med skallen. För nu jävlar är det hårdkörning som gäller. Jag har en månad på mig att komma i form till tjejmilen. Jag börjar idag.

Typiskt att min lyxchoklad kom idag då. Jag som har haft funderingar på att försöka klara mig utan götta fram till tjejmilen. Tror ni att det går?

2 comments:

Katarina Bildström said...

Såklart det går! Jag har någon slags vision om att jag ska klara mig utan godis fram tills jag får nästa lön. Bara tre veckor kvar nu...!

Anonymous said...

Åh vi kan kämpa tillsammans! Inget godis!