Friday, August 8, 2008

Sol ute? Inte direkt.

Jag kollar väderwidgeten på telefonen. Den visar regn. Regn, regn, regn varje dag som den visar framöver. Nog för att jag inte känner något större behov av sol och bra väder när jag jobbar men det här är ju löjligt.

Hård hårdmånaden fortsätter. Än så länge har det faktiskt inte ens varit jobbigt. Jag är ju van att vara utan götta på veckorna. Nu kommer dock helgen och då blir det svårare. Kom igen Kattis! Frukt är gott, götta är bajs. Tänk inte ens på götta, det finns inte. Och tänk vad gott det är med frukt. Skitgott. I värsta fall går det ju att poppa lite popcorn också. Du är inte sugen på götta!

Men idag ska jag beställa en Frozen Margarita, woho!

Hörde ni förresten att Bale var röda tråden på P3 häromdagen. Jag blev barnsligt lycklig och satt och strålade som en sol på mitt kontor.

No comments: