Monday, March 10, 2008

Allt har sin förklaring

Nu kom jag på varför jag har en fuldag. Det är för att jag har mens. Japp, det slutade med 42 dagar. Det du Malin. För övrigt finns det inget härligare än att känna mensvärken stråla från magen mot ryggslutet och känna hur den annats ståtliga hållningen går mer emot ryggaren i Notre Damme.
Jag känner mig dock en aning bortskämd när jag får höra om pojkvän som nu blivit farbror. Svägerskan for minsann runt på flera sjukhus eftersom alla visade sig vara fulla. I slutändan fick hon ligga på golvet inne på akuten och föda. Det tog 75 minuter och hon tog ingen bedövning.
Så sjukt coolt. Min nya idol.

Men igen vill jag påpeka att det är jobbigt med långa äckliga naglar och mensvärk. Faktiskt.

1 comment:

Malin said...

Wow, jag skulle ha hunnit ta fyrtiotvå g-test vid det laget.
Grattis till den nästan besläktade tillökningen!