Friday, March 7, 2008

Är det så svårt att komma i tid?

Den här veckan har tågen varit mycket försenade. Irriterande på måndag när det stal 1 flextimme av mig och jag kom sent. Fast jag var förvånansvärt duktig och oarg. Jag tänkte jei, och läste så ögonen blödde. Jag vill bara läsa hela tiden nu. Jag vill åka hem och läsa, jag vill ligga och äta mackor i sängen och lääääsa. Och när jag inte tänker på att läsa tänker jag på lakritspuck. Jag skojar inte när jag säger att jag tänker på lakritspuck varannan timme. Imorn är det jag som springer och köper en lakritspuck!

Nåväl. I helgen ska jag trä mig i Stövlarna och rumpkjolen. Förhoppningsvis kommer det att spelas musik så jag kan få tillfälle att svänga rumpan förutom att bara visa upp den.

Igår skulle jag och pojkvän köra Coopers test .Först och främst kom jag hem sent pga tågjävlarna. När jag kom hem var jag döende av svält. Pojkvän kom dock också sent så efter ett par äggmackor till mig och lite konfererande kom vi fram till att ta knubbeluring till löpbanan. Vi bytte om till våra sportiga löparutstyrslar (gud vi är så söta!) och begav oss. Väl framme vid löparbanan insåg vi att den låg i totalmörker och dessutom var snöig. Inget Coopers test för oss. Men vi måste väl ändå få extra poäng för försöket? Jag tycker att vi borde få regga i alla fall 30 min!
Nåväl, idag slutar jag tidigt så vi gör ett nytt försök. Dessutom vill jag prova Increase your speed-programmet som jag köpt via i-tunes.

3 comments:

Katarina Bildström said...

Det kommer fler löpartillfällen.. :)

Jag håller med om att ni var jättesöta i era träningskläder söndags, också. :)

Malin said...

Hata Coopers test. Förlåt, Kattis, men jag har bara såna hemska minnen av hur vi blev testade på gympan och hur läraren med typisk indiskret gymplalärar-elakhet meddelade mina dåliga resultat. Usch! Tacka vet jag löpbandet där jag lullar i egen takt.
Akta dig för gympalärare i spåret och lycka till på testet när det väl blir av!

Kattis said...

katarina: ja vi ser så härligt nördiga ut. Jag är stolt över att handla så :D

malin: Haha no offense taken. Det är inte som att det är mitt test :) Elaka gympalärare är ett otyg. De förstör lusten att röra på sig och träna för många. Nej det går fetbort!