Tuesday, March 11, 2008

Surmåndag

Tåget hem igår var…yes, försenat. Inte så farligt, men ändå. All förseningstid försvinner ju bara ut i intet för mig och det är inte som jag har mycket fritid innan.

Innan vi traskade iväg till spinningen satte vi på en gryta som skulle stå och puttra medan vi svettades. Det är ju oslagbart att komma hem till färdig mat efter träningen. När vi anlände till träningslokalen kom jag dock på att jag inte sänkte värmen på plattan. Bara att vända och lomma tillbaka. Den kan ju inte stå där och stormkoka innan den börjar brinna. Ingen spinning för Kattis och jag skämdes hela vägen hem. I stället tränade vi bäst vi kunde hemma. Får köra desto hårdare på boxen idag i stället.

Men naglarna klippte jag i alla fall så nu är de lagom längt dvs ingen längd alls. Precis som det ska vara!

No comments: