Friday, March 14, 2008

Fredagssvammel

Idag har jag en penna i huvudet. Eller ja, inte huvudet utan håret. Så går det när man glömmer bort att ta en hårsnodd på handleden. Jag är handikappad utan hårsnodd.

I natt drömde jag att en av mina chefer var kär i mig. Han skulle hela tiden stryka mig på ryggen, halsen osv och följde efter mig överallt. Själv var jag tämligen obekymrad även om jag inte drog mig för att nämna min pojkvän flera gånger. Jag var i själva verket ganska smickrad över uppmärksamheten. WoT-febern kanske har övergått i hybris?

Wennsams roman smuts som jag läser just nu får mig att bli (ännu mer) paranoid och se potentiella sexköpare överallt. Jag har till och med frågat pojkvän och fått honom att löva (mycket starkare än att lova om man är värmlänning) att han inte är det.

7 comments:

Sassi said...

Ok för en chef som är kär i en. Värre är de med körskolelärare i 60-års åldern som onanerar samtidigt som man övningskör.

Katarina Bildström said...

Hör av dig om du vill följa med på Fjärran Höjder Badet i morgon bitti. Jag åker dit vid 10.00-tiden så ring om du vill hänga på, så kan vi mötas där. Jag bjuder på inträdet.

Kattis said...

sassi: du skojar?!

katarina: ah to bad. Men jag är inte hemma då. Raincheck?

Sassi said...

Nä, jag skojar inte tyvärr... så se din dröm som helt ok.

Katarina Bildström said...

Jag ska f�rs�ka �ka dit p� l�rdagar vid 10-tiden s� du kan h�nga p� n�r du vill. N�sta helg �r jag p� mitt �rliga hembes�k i norrland, men annars �r det fritt fram att haka p�.

A-K said...

Pennan i hövve höll ju nästan på att åka med hem :D

Katarina Bildström said...

Apropå din presentation så kom jag att tänka på att Kattisträsk ligger 8 mil från platsen där jag växte upp. Jag har inte förärat mig något besök till det berömda kattisträsket annat än vid genomfart. Så vitt jag minns var det LITET.