Friday, March 7, 2008

Äntligen!

Coopers test gick bra! Jag sprang 2.8 km på 12 minuter och hamnade därmed inom mycket bra på skalan. Stor lycka och för att fira åt jag nyss min första lakritspuck. Trots att det inte är lördag.
Den var precis som jag kommer ihåg den och nog kommer det bli en och annan sån i framtiden.

Nu ska jag stapla pensionärspoäng genom att lägga mig tidigt (innan 23 på en fredag!) som jag antagligen raderar imorgon.

Det blev en riktigt bra dag det här. Glass, bra träning och lite bekräftelse. Vad kan man mer kräva?

2 comments:

Katarina Bildström said...

Grattis! Vilka framsteg du gör! Mina framsteg är väl inte sådär jätteimponerande på löparfronten, men jag kan i alla fall löpa utan att få ont någonstans (om jag tar det lugnt), så jag får nöja mig med det den här säsongen. Hade du sprungit en hel mil i det tempot hade du sprungit på... ? 42 minuter?

Hoppas jag inte hade sönder någon dvd när de small ned i brevinkastet, annars ersätter jag dem utan problem. Tänkte också att du kanske skulle uppskatta att bläddra lite i Triathlons for women också, den är till låns. :) Många kramar från katta

Kattis said...

Det är ju jätteskönt att du kan springa igen! Trägen vinner, kom ihåg det.
Åh herre gud. Jag mår illa bara jag tänker på att försöka :/ Fast det skulle vara himla coolt. Det är ju en asbra tid!
Nej det gick så bra med dem så. Och jag ser fram emot att läsa i boken!