Friday, June 8, 2007

Apa, apa, apa, apa

Det känns som mitt huvud är överfullt. Som det pågår för mycket saker där inne. Det är jobb att söka, över hela landet. Följa upp de sökta jobben. Tjaffsa med AF och a-kassan. Bekymra mig. Träna. Lägga upp planer för morgondagen som faller eftersom jag sover ca 12 timmar per natt. Bekymra mig mer. Låtsas som jag inte bekymrar mig. Läsa. Vilja köpa grejer. Inse att jag inte kan köpa grejer. Bekymra mig. Tvinga mig själv att inte bekymra mig. Lägga upp nya planer för morgondagen. Titta på Jericho. Hoppas. Förtvivla. osv
Ganska trista hyresgäster. Hur gör jag för att vräka dem?
Fan, nu har jag blivit tråkig igen.

2 comments:

Katarina Bildström said...

Söker du över hela landet?! Får du pojkvännen med dig då, eller ska du använda dig av mitt beprövade "pendla-tills-du-bryter-ihop" för att få en trevlig plattform?

Jag hoppas det dyker upp något för dig, snart. Det där verkar riktigt drygt...

Kattis said...

Jag har kört pendlingsgrejen jag med så den kräks jag på! Han har lovat att följa med men jag söker ju mest och hoppas på att få något här.