Thursday, June 7, 2007

Helghet

I helgen var jag het. Jag var sjukt cool och en fuckn' master på mingel ska jag säga er. Jag briljerade verkligen. Alla som pratade med mig verkade tycka att det var roligt och skrattade. Tyvärr blev jag tvungen att sitta snett mitt emot Lillelvis vid middagen och han kylde snabbt ner mig med sina kommentarer.
-De där kommer knulla på varandra. när jag kramar en kompis
-Snart går hon upp och tar micken. när jag för att slippa bli galen ironimimar med till musiken.
-1000 spänn på att hon sjunger Greace.
Det tänker jag inte ens kommentera.
Eller jo. Jag måste gå ut mer med min alternativitet om jag ser ut som en sån tjej som älskar att sjunga greace.
Så efter ha suttit och klagat på att jag var negativ vid middagen blir Lillelvis helt plötsligt på och ska följa med när jag och L tänker köpa lakritsshots. Om jag nu är så hemsk så låt mig vara ifred!
Jag kom inte riktigt upp i samma standard igen senare under kvällen. Men ni skulle ha sett mig innan.

2 comments:

Anonymous said...

HEHEHE LOL!
-1000 spänn på att hon sjunger Greace.
Det hade ju varit en smärre chock, men uppskattad :)

Hoppas du inte tar illa vid om jag tycker detta låter komiskt? Killen/tjejen(misstänker starkt killen) låter ju som en Will Ferrell karaktär ju.

Jag märkte dock ingen skillnad på pre och post elviskattis.

Tyckte alla minglade som proffs den kvällen, utom ev elvis(enligt källa) och jag då, själv beskrevs mina minglingskunskaper som Marlon Brando i Gudfadern, lät bra då men vid närmare eftertanke kanske man skall tolka det som en dizz, medveten eller ej. Jag menar det var kanske inte Don Vitos största färdighet

Kattis said...

Elvis stole my hots!
Men, klart det är görcoolt att bli kallad gudfadern! Sjukt bra film, sjukt cool snubbe, bara sjukt coolt!