Tuesday, June 5, 2007

Jobb? Nej det är bara en myt.

Äntligen har jag sovit igen lite. I natt sov jag från 00-10.30 plus att jag sov på dan samt kvällen. Så nu börjar jag känna mig normal igen.

Igår förstod jag hur Paris kände sig när hon gick till fängelset. Jag var nämligen till AF. Där sa tanten till mig när jag visade leget att jag passar i uppsatt hår. Jahapp, så jag är inte snygg i morgonrufsigt hår som jag inte har brytt mig ett skit i eftersom jag bara ska till AF?! Jag trodde allt klädde en skönhet.....strike a pose!
Tur att jag alltid har uppsatt då.
Hon var i alla fall helt värdelös på att söka så jag står bredvid och säger:
- Du kanske ska skriva så?
- Pröva det där.
- Nej nu missade du den rutan.
Så nu ber vi alla att jag kan få a-kassa. Eller ännu bättre ett jobb. Fast det känns så overkligt så det tror jag inte på. Jag kommer aldrig få ett jobb, det vore ju helt sjukt. Det känns verkligen så.
Ja jag är pumpad på all energi så jag orkar inte vara optimistisk just nu. Jag nöjer mig med att bara vara.

No comments: