Monday, June 4, 2007

Icq

Jag: vad ska vi äta idag?
Pojkvän: Vet inte :(
J: inte jag heller
jag har inte ens orkat äta min matlåda
PV: Måste äta *pekar på kattis*
J: men det är så jobbigt!
PV: Pv kanske skulle bjuda kattisen på mat nånstans?
J: det är så jobbigt att klä på sig
när kommer du hem?
PV: Knallar nog hem nu.. Eller skulle väl behöva handla nått.. Är lite fikasugen också..
J: jag är lite "ligga i soffan i koma och äta onyttiga saker och inte orka laga mat men ändå få magrutor"-sugen
PV: Haha som jag varje dag då ;)
J: nä allvarligt så tror jag inte du känner så här
jag är verkligen heeelt slut och då har jag inte gjort någonting!
J: Kan du inte köpa hem nåt att äta?

3 comments:

Anonymous said...

Vad skall du med magrutor till?

Säkert bra om man är höjdhoppare eller ngt men långt ifrån nödvändigt av kosmetiska skäl iaf. Vi snackar rejält låg fetthalt för det. Sunt är bra tycker jag och många(dom flesta) med mig.

Så där ja, nu känner jag mig som en svt programledare eller ngt, förvånansvärt obehagligt :)

Mäts *snart utdelare av moralkakor i SVT* :)

Katarina Bildström said...

Jag har börjat inse att ett fysiskt tillstånd som kräver magrutor, också kräver att tuttarna kommer att skrumpna ihop, och hjälplöst hänga som små taxöron. Såg en fotosession på bröst på riktigt deffade kvinnor, och de var inga vackra syner... :S

Kattis said...

Usch, jag vill inte bli av med mina bröst! Det är ju faktiskt en kroppsdel som jag har en förvånansvärt bra relation till. Däremot vill jag ha magrutor som kan anas lite snyggt.