Thursday, June 28, 2007

Måste läsa mera!

Till de flesta av er stora glädje kan jag säga att det inte blev någon träning igår. Jag somnade när jag läste i sängen. Till Saras förtjusning kan jag även berätta att jag åt en ruta mörk choklad (Guanaja), flera torkade jordgubbar samt några skorpor. Dock ingen kladdkaka.
Fast jag är fortfarande sur för jag tycker att ni inte valde mellan de alternativ som fanns. Utom AK då, men det såg jag ju först när jag vaknade.

Men allvarligt, det här med torkade jordgubbar. De är så sjukt goda. Har ni inte provat måste ni, nu. Spring genast ut och köp en liten påse!

Läsning ja. Syster är bekymrad och frågade mig om jag ska bli amish, eftersom jag inte gör något annat än läser. Det kanske inte är en så dum idé? Fast det verkar rätt slitigt att vara amish. De jobbar ju grymt mycket. Jag föredrar nog att bli en vanlig herdlig eremit. Eller kanske ett orakel? Så länge jag kan läsa är jag nöjd. Lika bra att erkänna. Jag har blivit en hetsläsare. And I like it! Fast vem försöker jag lura. Jag har alltid varit det. En gång hetsläsare, alltid hetsläsare. Man kan inte bota det.

3 comments:

Anonymous said...

Bra gjort! Jag åt nästan bara nyttigt. Mat, melon, drack saft och fick i min några fler rutor choklad än dig. De hotade mig, att de skulle stänga av Pussycat dolls om jag inte mosade dem i mun. Vda skulle du ha gjort?

Katarina Bildström said...

Vad läser du just nu?

Kattis said...

sassi: klart man måste äta då! Själv fångar jag reprisen i helgen.

Katarina: jag har börjat om på Robert Jordans fantasyserie Wheel of time. På engelska. Jag blir alltid besatt när jag läser den.