Monday, June 18, 2007

Så ni vet

Osiris sitter uppe på skärmen och fräschar upp sig. Tyvärr är han ganska ofräsch när han gör det. Han kastade nämligen en del av sin klo på mitt tangentbord nyss och en minut senare nös han på mig! Sicken karlslok! Typiskt ungkarlar!
Ingen annan får klippa naglarna i vardagsrummet men tydligen gäller andra regler för honom :P

Första dagen på jobbet idag. Jag har fått kontor - stor lycka, och vi har pratat om lön. Jag fick en ok lön, nog hade den kunnat vara bättre, men jag är ju ändå nöjd över att få jobba. Blir det mer kan jag alltid förhandla upp det sen, vilket chefen också sa. Dessutom får jag betalt för full dag idag trots att jag jobbade 3 timmar. Me likey!
Nu ska jag fira genom att attackläsa i sängen. Finns inget bättre än det!
Och tack för alla lyckönskningar!

2 comments:

Sassi said...

Hur går det på jobbet? Bättre, sämre än väntat?

Kattis said...

Det går ungefär som väntat. Lite segt att komma igång men snart är det nog full rulle!