Wednesday, June 27, 2007

Får du aldrig bestämma? Nu har du chansen.

Jag kan informera att jag är i full gång på jobbet. Det är relativt lugnt, eller är det jag som är suverän och klarar att genomföra mina arbetsuppgifter samtidigt som jag surfar och skriver blogg?! I vilket fall som helst är jag klart nöjd. Förutom att jag lägger mig tidigt på kvällarna. Hej jag är en pensionärswannabe (men allvarligt, hur soft och coolt är det inte att vara ledig jämt och kunna göra vad man vill!). Min lediga tid fördelas mellan att laga mat (ca 40 min per dag), träna (tja ta i med 1 timme per dag där kanske så kan jag räkna in att ta mig toll och från jobbet) och att läsa i sängen (övriga 3 timmar). Jag har i princip helt slutat titta på tv. En chockartad upplevelse för min kropp, som dock är rätt nöjd med det. Det går ändå nästan bara skit på sommaren.

Vad tycker ni, ska jag gå på intensivjympa idag eller ska jag springa? Jag har officiellt beslutsångest och kan inte bestämma mig. Så bestäm åt mig. Var med och påverka Kattis vardag!

5 comments:

Saga said...

Om du har samma pissväder som det är här tycker jag du ska bojkotta motion och sitta inne istället:)

Katarina Bildström said...

Jag är imponerad över att du inte har någon avsatt tid för städning. Städar din lägenhet sig själv? :P

Jadu, verkar ju tufft med beslutsångesten. Själv är jag söndervadad i höger vad fortfarande. Så det är välkommen vila som gäller!

Kattis said...

Saga:Hmmm kanske det kanske. Jag avvaktar än så länge.
Katarina: Nej det gör den inte, men så ser den ut som den gör också :P Äsch, det är tråkigt att städa, men jag kanske gör det nåt i helgen. Verkar som jag blir själv då.

Anonymous said...

Jag vill påverka!!!
Jag tycker att du ska baka en härlig kladdkaka och så ska du vispa grädde till och tänka på mig. På så vis kanske jag slipper dåligt samvete när jag trycker i mig några chokladmuffare ikväll.

Anonymous said...

Spring spring spring!!! :D