Sunday, June 10, 2007

Helgen

Lyckat med helgen:
1. Jag hittade "Dope" av Sara Gran. Ända sedan jag läste "Kom närmare" av henne har jag varit på jakt efter nån bok av henne. Görspännande! Jag är på nördigt sätt mycket uppjagad.
2. Kom på vad de supergoda bönorna jag åt på Kanel heter och nu är Mungbönor inhandlade. Oiii.
Alla skåpluckor i köket är storstädade och köket känns mycket fräschare. Lycka.
3. Vi har gjort piroger och nu lär vi inte lida av matlådebrist på bra länge.
4. Jag har börjat på ett ambitiöst träningsschema.
5. Jag och pojkvän låg bredvid varandra i sängen och läste. Åh hoppas han gillar boken! Fast jag är lite sugen på att ta den ifrån honom och läsa den själv. Ja jag är avundsjuk, och :P
6. Vädret. Älskade värme. Jag går omkring ute i mina pyttiga shorts.
7. Gådvärg. Alltid grådvärg.

Dåligt med helgen:
1. Jag har inte badat. Ge mig en bil så jag kan få åka och bada *sliter mitt hår i förtvivlan*
2. Jag har inte tränat. Jag är ett tjocko.
3. Inga planer för midsommar än.

Summerat: en bra helg. Me likey!

No comments: