Friday, June 29, 2007

Fredag på kontor.

Jag är nöjd och belåten och ser fram emot en lugn helg med…that’s right, läsning. Pojkvän åker bort så jag blir ensam. Jag ska sova länge, läsa, slappa och springa. Ska springa, måste springa! *pickar hårt på pannan för att memorera*
Jag ska definitivt inte dricka alkohol. Jag känner mig alkoholförgiftad så ofta som jag druckit den senaste tiden. Varje helg ett antal helger tillbaka.
Men, jag är festsugen. Tur att jag har en fest att se fram emot 14 juli. Alla som vill får komma. Och då ska det dansas. Så nu ska jag spara mig till dess.

Dra på trissor men jag tror jag är sugen på shopping? Vojvoj hur ska det gå. Jag, försöka shoppa själv? Kan bara gå illa. Bättre att läsa i stället.
Jordan borde ge ut bok nummer 12 snart.

Förresten, jag har ju alltid sagt att ett visst mått av paranoia är sunt och Kattis har ju alltid rätt. Kolla bara här.

No comments: