Sunday, January 6, 2008

Beslutsångest.

Ojoj nu har jag beslutsångest i stora mått. Jag har ju sagt förut att jag vill prova på triathlon. Ett steg för att göra det (bra) vore därför att börja simträna. Dvs lära Kattis att crawla. För det kan jag inte trots att jag älskar vatten. Nu är ju frågan om jag har tid med det? I pendlande, jobbande, boxtränande och löpträning kan jag då klämma in simträning? Eller ja visst kan jag det. Men orkar jag/vill jag det?
Iofs behöver jag väl inte ta det på så blodigt allvar. Det är väl bara att pröva och se om det hinns med eller om det blir övermäktigt. Eller?

I övrigt kan jag berätta att vi har tittat på en bil vi är jättesugna på och den ska undersökas ytterligare på lördag. Jag villvillvill ha en bil nu. Och då skulle jag ju kunna åka bil till badhuset också!

Så kan jag berätta för er att vi tänker säga upp vår telefon (i alla fall ett tag) så vill ni nå mig finns jag här (på internet) och på min mobil som jag tänker uppgradera till en i-phone så fort jag får chansen.

Jag har i alla fall haft en superhelg med god mat, vila, böcker och scene it. Lycka.

2 comments:

A-K said...

Du kanske kan simma i Falun dom dagar du är där :)

Katarina Bildström said...

Du får känna efter med simningen. Annars kommer det ju fler terminer, troligen för resten av ditt liv, så det går ju hoppa på simningen till hösten också.