Friday, January 18, 2008

Älsklingsdexter!

Idag körde vi hem bilen. Dexter, som jag har döpt honom till. Vi är helt lyriska och tjuter med jämna mellanrum: -Vi har en biiiiiil nu!

Vilka supersteg jag har tagit senaste tiden. I november skaffade jag mig mitt första riktiga jobb, ett jobb som har med min utbildning att göra och där jag tjänar rätt bra. Jag har börjat pensionsspara, bytt a-kassa och köpt en bil.
Härmed lovar jag att inte klaga på mitt liv på en hel månad! Det är perfekt just nu.

5 comments:

Ullis said...

Grattis! ..al va man nu säger. Me du vet. :) Och underbart att höra att det är perfekt nu!

Maria said...

Vad kul! Grattis! =) Bil, jobb... härligt! Kram!

Anonymous said...

Det är såhär det ska kännas! Härligt! :-)

Kattis said...

Ja allt är så bra :D

Katarina Bildström said...

Gratulerar till bilen!