Thursday, January 24, 2008

Ok, jag kan väl skriva en autograf då

Det kryper i kroppen och känns som det var sjukt länge sedan jag tränade. Det är det inte, det var i måndags. Men det känns så ändå. Igår gick vi nämligen ut och åt på en Italiensk restaurant och då hanns, så klart, ingen träning med. Men oj vad god maten var.
Vi tog lufttorkat vildsvin med rostade kastanjer och torkad frukt till förrätt. Kanske precis hur gott som helst! Sen följde vi upp med en Carbonara och avslutade med lite Phish food hemma i soffan. Ingen träning men plenty av götta således.
Jag lyckades i alla fall med konststycket att plocka ner juleljuset så nu har jag sällat mig till de ordningsamma svenskarnas skara.

Så måste jag skryta om hur duktig jag har blivit på att sova. Jag sover på tåget varje dag nu (hemvägen) och somnar på några minuter. Jag! På kvällarna somnar jag dessutom inom 15 minuter, kanske tom 10. Det är helt fantastiskt. Vilken jävla supersovare jag är!
Autografer kan skickas ut om ni skickar mig ett föradresserat och frankerat kuvert.

2 comments:

Anonymous said...

Åh, jag vill ha en autograf! Du lyckas med något som jag har ohört svårt för; att somna på tåget. Jag brukar fördriva tiden med att läsa (allt jag kommer över om jag inte har en bok i väskan).

Anonymous said...

jag kan dock inte sova hela vägen. Så jag läser också. Läsa är da shit! Autografen kommer med posten!