Monday, January 14, 2008

Bli med bil?

Ja det var ju inte direkt svårt att göra panna cotta. Gårdagens variant var ett lager vanilj, ett lager choklad och toppat med hela hallon. Vaniljlagret givetvis gjort med en riktig vaniljstång. Götta! Nu har jag andra idéer på recept. Vad tror ni om hallonlager och mörkchokladlager med färska hallon på? Eller ett som jag provade på favoritfiket: passionsfrukt och choklad.
Kan det inte bli helg snart så jag får pyssla med det!

Vi började se Californication igår. Jag som ett gammalt Arkiv X fan är ju ruskigt förtjust i David Duchovny. Det har inte släppt kan jag meddela. Serien var bra och rekommenderas. Men jag saknar Dexter. Denna superserie.

Det blir mer och mer klart med bilen. Som det ser ut nu ska de bara fixa lite grejer på den först, skriva papper och betala och sen blir Kattis och pojkvän med bil!

No comments: