Sunday, April 27, 2008

I love them runners high's

Solen lyser idag också. Jag ska bara baka bröd och äta lyxfrukost innan jag ska ut och springa bort lite energi för att få ny fräsch. Herre gud hur ska det här gå. Jag har en runners high redan nu. Jag kommer springa på som en galning och sedan svimma. Jag har dessutom lagt vantarna på en cd som jag har längtat efter lähääänge. (Den som gissar rätt får ingenting för kan ni inte lista ut vad det är för något förtjänar ni snarare en knäpp på näsan). Lätt att jag kommer lyssna på den när jag springer.
Den stora frågan är: ska vi springa asfalt eller i motionsspåret?
Här har ni chansen att få bestämma över någon annan bara ni gör det inom några timmar.

1 comment:

Sassi said...

Spåret!

Jag har redan gissat och gissade heeeelt fel :( Ack så dåliga är jag ;)