Saturday, June 28, 2008

Intervaller från döden

Tur att jag har pojkvän att fira med för ingen annan verkar kunna/vilja. Vi har bokat bord på vår favoritrestaurang, den italienska, och ska minsann beställa förrätt också.
Nu har vi kommit tillbaka från ett intervallpass. My god! Benen kändes som muskellösa fläskberg, munnen hade bytt all saliv mot trögflytande slem som tjockade igen halsen och gjorde att det blev svårt att andas och det var så varmt! Men jag gjorde det i alla fall och den här veckan blir den första på riktigt länge som jag kommer upp i 4 träningstillfällen. (Imorgon ska jag nämligen också springa). Hurra. Bra jobbat. Sug i nu Kattis så kommer du snart tillbaka till gamla höjder. Snart är ett vagt begrepp så det funkar att använda trots att jag har tappat sjukt mycket.

No comments: