Thursday, June 26, 2008

They like me!

Jag fick just en kärleksförklaring. Inte som person men som professionell. Favoritklienten sa att han tyckte det kändes hårt att jag skulle sluta. Han tyckte att jag hade kommit så bra in i jobbet så fort (varpå jag tjuter: va? Jag tycker det har tagit jättelång tid.) och att det har kännts så bra med mig. Att han tyckte att det hade lovat jättebra inför framtiden. På slutet skämtade han om att jag skulle byta karl och flytta hit. Så flamsade vi lite. Nu ler jag och känner mig jätteglad. Till råga på allt fick jag tidigare idag höra att några andra hade tyckt att det gick jättebra att jobba med mig.

Idag är det lätt att vara Kattis.

4 comments:

Katarina Bildström said...

Såklart du är trevlig att arbeta med. Du är ju jättego, juh!

qylva said...

Klar du är bra! nej fel av mig du är BÄST!!!
Ser fram emot att ha dig hemma :)

A-K said...

Åhh va skönt för dig!! Klart de är lite jobbigt att börja om, men det är bra satsning i längden! Tänk vad du kan träna nu! *peppar*

Anonymous said...

katarina: att de tycker jag är trevlig har jag faktiskt inte tvivlat på. Klart jag är det ;) Men nu fick jag ju svart på vitt på att jag är BRA att jobba med. Duktig och kunnig :) Det är mycket värt.