Wednesday, June 25, 2008

Kattis är gammal

Ramlade nyss in på en gymnasieförälskelses blogg. Det var en typisk tonårsfölälskelse. Jag ville ha någon att tråna efter och gjorde det bara på avstånd. Jag suktade över honom i skolkatalogen, tänkte på honom när jag hörde låten Lemon tree och kände pulsen öka när jag såg honom i korridoren. Han visste nog aldrig någonting. Jag ville nog ha det så. Vad visste jag om honom egentligen? Att han var snygg ja men som person?
I alla fall såg jag honom med bild och allt nu. Kändes jättekonstigt. Han såg vuxen ut, nästan gammal. Han såg nog faktiskt gammal ut.

Betyder det att jag också ser gammal ut?

10 comments:

Malin said...

Län-ka... län-ka... *mässar* :) :)

Kattis said...

malin: nähej du. Jag tänker inte outa den killen och förälskelsen!

Sassi said...

Hahah.... ja håller på Malin, länka ;)
Btw, du är ung Kattis, som typ 19 eller nåt. Oroa dig int, dessutom föryngrades du flera år i fredags/lördags ;)

Anonymous said...

jooo länka!

Anonymous said...

Ett förslag: Om 10 personer här tycker att du ska länka.. då gör du det??

Katarina Bildström said...

Här är femte personen som tycker att du ska länka. Fast du kan ju länka privat så stackarn inte blir helt utelämnad...

Kattis said...

Men vad är det här för pöbel :P Tänk på stackars pojkvän! Fast det kanske vore bra för honom att få se ;) Kommer man hem till mig lovar jag att jag kan visa men jag tänker som sagt inte lämna ut honom. Och han VET ju inget, jag kan inte outa det NU! Och vem är anonym?

Anonymous said...

Herregud, jag vet ju vem killen är - kan du inte bara hinta lite om var man hittar honom!? ;)

A-K said...

Jag vill veta! Det är min rätt!

Sassi said...

Jag vet jag vet jag vet!!!
Såg han igår ;) O ja, han såg gammal ut... *fniss*